.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التيماتوم استاندار براي تغيير مديران
گيلان به افراد هماهنگ براي اجرايي كردن اهداف دولت نهم نياز دارد و اگر شخصي با گروه هماهنگ نباشد، از مجموعه مديريت استان كنار گذاشته مي‌شود. برخي ناهماهنگي‌ها بين مديران استان وجود دارد كه در صورت نياز قبل از انتخابات به تغييراتي منجر خواهد شد
التيماتوم استاندار براي تغيير مديران

استاندار جديد گيلان گفت: استان گيلان به افراد هماهنگي براي اجرايي كردن اهداف دولت نهم نياز دارد و اگر شخصي با گروه هماهنگ نباشد، از مجموعه مديريت استان كنار گذاشته مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز ،روح‌الله قهرماني در آستارا گفت: من به عنوان مربي تيم هستم و هر يك از افراد تيم كه روند حركت آن را به هم يزند، تعويض خواهد شد.
وي در عين حال تاكيد كرد: هماهنگي بين مديران استان گيلان مناسب است اما در عين حال برخي ناهماهنگي‌ها وجود دارد كه در صورت نياز قبل از انتخابات به تغييراتي منجر خواهد شد.
استاندار گيلان هدف اصلي برنامه‌هاي خود را مبارزه با بيكاري و فقر دانست و گفت: تا لحظه‌اي كه در خدمت مردم گيلان باشم، لحظه‌اي از خدمت درنگ نخواهم كرد.
وي تاكيد كرد: بايد قوي‌ترين، دلسوزترين و معتمدترين فرزندان اين ديار را كه عاشق خدمت به مردم باشند، دور هم جمع كنيم و خدمت صادقانه انجام دهيم


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.